Image
Image

Sadržaj

Odsjek za financije

Obavlja unutarnju reviziju u Gradu i u korisnicima proračuna u nadležnosti Grada, obavlja  stručne poslove pri izradi nacrta prijedloga proračuna, izmjena i dopuna proračuna, izrađuje izvješća o izvršavanju proračuna te prateće akte i propisana izvješća u svezi proračuna; prati dnevnu naplatu prihoda  i izvršenje rashoda proračuna te  likvidnost proračuna; predlaže mjere u cilju povećanja prihoda i smanjenja rashoda; vodi propisane poslovne knjige; vodi registar i naplatu  koncesija; obavlja poslove koje se odnose na uspostavu i razvoj unutarnjih kontrola; obavlja poslove u svezi izrade izjave o fiskalnoj odgovornosti za Grad i poslove suštinske kontrole za proračunske korisnike i trgovačka društva u vlasništvu; sudjeluje u procedurama zaduživanja i praćenju obveza po danim jamstvima i suglasnostima; obavlja nadzor korisnika proračuna sukladno zakonu i drugim propisima; nadzire vođenje poslovnih knjiga, izradu financijskih planova, izvješća o izvršavanju financijskih planova i financijska izvješća za pojedine proračunske korisnike.

Marija Župan

Voditeljica Odsjeka

Tel: +385 23 689 056

Fax: +385 23 689 054

Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Odsjek za pravne poslove

Obavlja upravne i stručne poslove na pripremi i održavanju sjednica Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela, kolegija gradonačelnika, poslove iz područja službeničkih odnosa, opće pravne poslove, poslove suradnje sa zastupnicima, državnim i tijelima jedinica lokalne i područne samouprave u općim i pravnim pitanjima iz samoupravnog djelokruga Grada, vodi upravne i sudske postupke iz svoje nadležnosti, obavlja poslove pripreme i provedbe izbora za mjesnu samoupravu, daje pravnu potporu službeniku za informiranje u vođenju upravnih postupaka ostvarivanja prava na pristup informacijama, obavlja poslove dostave akata za objavu u službenom glasilu, obavlja poslove vezane za prijem, otpremu i dostavu pošte, te ostale poslove pisarnice, poslove vezane za arhiviranje dokumenata gradske uprave, poslove uredskog poslovanja i opće pravne poslove.

Josip Brkić, mag. iur.

Voditelj Odsjeka

Tel: +385 23 689 056

Fax: +385 23 689 054

Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Odsjek za EU fondove

Obavlja poslove koji se odnose na praćenje mogućnosti kandidiranja projekata od interesa za Grad iz sredstava fondova EU, surađuje s međunarodnim i državnim institucijama i tijelima te razvojnim agencijama u planiranju, pripremi i provedbi razvojnih programa i projekata. Za potrebe iniciranja i provođenja projekata u sklopu fondova EU Odjel koordinira rad upravnih tijela Grada, trgovačkih društava i ustanova kojima je osnivač ili većinski vlasnik Grad te obavlja tehničke i konzultativne pomoći glede programa međunarodne i međuregionalne suradnje. Prati i nadzire rad pravnih osoba kojima je osnivač Grad, a koji se bave poslovima pripreme projekata i povlačenjem sredstava iz EU fondova.

Josipa Knežević, mag.oec.

Voditeljica Odsjeka

Tel: +385 23 689 056

Fax: +385 23 689 054

Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Odsjek za komunalne djelatnosti i upravljanje prostorom

Obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na trajno i kvalitetno pružanje komunalnih usluga, održavanje komunalnih objekata i uređaja u stanju funkcionalne sposobnosti, osigurava obavljanje komunalnih djelatnosti na načelima održivog razvoja, osiguranja javnosti rada, sve sukladno Zakonu o komunalnom gospodarstvu, drugim zakonima, posebnim propisima i odlukama Gradskog vijeća, i u tom smislu predlaže programsku razinu komunalnog održavanja (odvodnja atmosferskih voda, zelene površine, čišćenje javno-prometnih površina, nerazvrstane ceste, komunalna oprema, održavanje groblja, prigodne dekoracije Grada, javna rasvjeta i slično), te sukladno tome predlaže visinu komunalne naknade; prati rad tvrtki koje obavljaju komunalnu djelatnost, čiji je osnivač ili suosnivač Grad, predlaže mjere za njihov bolji rad te nadzire izvršenje usluga i realizaciju programa održavanja komunalne infrastrukture; osigurava i provodi mjere za cjelovito očuvanje kakvoće okoliša, očuvanje prirodnih zajednica, racionalno korištenje prirodnih izvora na najpovoljniji način za okoliš, kao osnovni uvjet zdravog i održivog razvoja; utvrđuje stanje onečišćenja okoliša, mjere za predviđanje, sprječavanje i ograničavanje onečišćavanja okoliša; obavlja poslove vezane uz dodjelu koncesije za pružanje komunalnih usluga i povjeravanje komunalnih poslova putem ugovora, te nadzire njihovu provedbu (dezinsekcija i deratizacija, dimnjačarski poslovi sl.) analizira uređenje prometa, izdaje dozvole za prekope javno-prometnih površina i dozvole za ulazak u pješačku zonu; brine o održavanju plaža, javnih zahoda, komunalne opreme; izdaje odobrenja za postavu reklama i putokaza na javnim površinama; analizira cijene komunalnih usluga; izdaje rješenja za plaćanje komunalne naknade; vrši nadzor na provedbom odredbi komunalnog reda i dr. propisa iz djelokruga komunalnog redarstva (komunalno redarstvo); nadzire nepropisno zaustavljena i parkirana vozila, upravlja prometom i izdaje naredbe za premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila (prometno redarstvo), obavlja poslove u svezi s utvrđivanjem načina gospodarenja prostorom Grada (poslovni prostor, stambeni prostor, javna površina), te sukladno tome izdaje rješenja, izrađuje ugovore, vodi brigu o raspisu i provedbi natječaja, brigu o gradskim prostorima, vodi evidenciju gradskih prostora te kontrolu pravilnog korištenja gradskih prostora; obavlja poslove u svezi s utvrđivanjem načina gospodarenja zemljištem, te sukladno tome stvara bazu podataka zemljišta u vlasništvu Grada, vodi evidenciju zemljišta, vodi brigu o raspisivanju i provedbi natječaja.

Ingrid Prelas, dipl. ing. prom.

Voditeljica Odsjeka

Tel: +385 23 689 056

Fax: +385 23 689 054

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Duje Brkić, mag. admin. publ.

Viši stručni suradnik

Žarko Milić

Referent - komunalni redar

Antonia Vrkić

Referent - komunalni redar

Lokalni izbori 2021.

- KONAČNI REZULTATI DOPUNSKIH IZBORA ZA ČLANA GRADSKOG VIJEĆA IZ REDA SRPSKE NACIONALNE MANJINE
Datum objave: 08. 10. 2021.


- DOPUNSKI IZBORI - Privremeni rezultati za izbor člana Gradskog vijeća iz reda srpske nacionalne manjine
Datum objave: 04. 10. 2021.


- DOPUNSKI IZBORI - Kandidacijska lista za izbor člana Gradskog vijeća iz reda srpske nacionalne manjine
Datum objave: 08. 09. 2021.


- ODLUKA o pravu na naknadu i visini naknade troškova izborne promidžbe na izboru gradonačelnika Grada Obrovca 2021.
Datum objave: 23. 08. 2021.


- ODLUKA o pravu na naknadu i visini naknade troškova izborne promidžbe na izboru članova Gradskog vijeća Grada Obrovca 2021.
Datum objave: 23. 08. 2021.


- ODLUKA o pravu na naknadu i visini naknade troškova izborne promidžbe na izboru zamjenika gradonačelnika GRADA OBROVCA iz reda pripadnika SRPSKE nacionalne manjine 2021.
Datum objave: 23. 08. 2021.


- KONAČNI REZULTATI IZBORA ZA ZAMJENIKA GRADONAČELNIKA GRADA OBROVCA IZ REDA PRIPADNIKA SRPSKE NACIONALNE MANJINE
Datum objave: 25.05.2021.


- KONAČNI REZULTATI IZBORA ČLANOVA GRADSKOG VIJEĆA GRADA OBROVCA
Datum objave: 25.05.2021.


- KONAČNI REZULTATI IZBORA GRADONAČELNIKA GRADA OBROVCA
Datum objave: 25.05.2021.


- PRIVREMENI REZULTATI IZBORA GRADONAČELNIKA GRADA OBROVCA
Datum objave: 19.05.2021.


- Rješenje županijskog izbornog povjerenstva o prigovoru Ante Župana
Datum objave: 18.05.2021.


- ODLUKA O PONAVLJANJU IZBORA
Datum objave: 17.05.2021.


- PRIVREMENI REZULTATI IZBORA ČLANOVA GRADSKOG VIJEĆA
Datum objave: 17.05.2021.


- PRIVREMENI REZULTATI IZBORA ZAMJENIKA GRADONAČELNIKA IZ REDA PRIPADNIKA SRPSKE NACIONALNE MANJINE
Datum objave: 17.05.2021.


- Zbirne liste kandidacijskih lista i kandidatura za Grad Obrovac
Datum objave: 30.04.2021.


- Kandidacijske liste za izbor članova Gradskog vijeća
Datum objave: 30.04.2021.


- Kandidature za izbor Gradonačelnika
Datum objave: 30.04.2021.


- Kandidature za izbor zamjenika Gradonačelnika
Datum objave: 30.04.2021.


- Rješenje o određivanju biračkih mjesta
Datum objave: 28.04.2021.


-RJEŠENJE - stalni sastav GIP-a Obrovac


- Objava- opća


- Objava- nacionalne manjine

 

Odsjek za gospodarstvo i društvene djelatnosti

Obavlja upravne i stručne poslove u području poticanja i promocije poduzetničkih aktivnosti, koordinira rad svih upravnih tijela radi osiguranja uvjeta i pomoći poduzetnicima za realizaciju investicija i poduzetničkih programa. Obavlja poslove iz područja unaprjeđenja razvoja turističke ponude Grada, radi na provedbi sektorskih strateških dokumenata lokalne razine, daje prijedloge za brži razvoj sektora, koordinira aktivnosti svih dionika u turizmu. Obavlja poslove iz područja lokalnog razvoja, izrade i provođenja strateških dokumenata lokalnog značaja te provedbe programa lokalne razvojne politike. Odjel obavlja upravne i stručne poslove zaštite i spašavanja, civilne zaštite, zaštite od požara, poplava i elementarnih nepogoda te izrađuje nacrte akata u skladu s posebnim zakonima iz navedenih područja. Odjel obavlja upravne i stručne poslove u području srednjeg i osnovnog obrazovanja, kulture, sporta i tehničke kulture, predlaže javne potrebe i prati izvršavanje javnih potreba u području iz svoga djelokruga, usklađuje investicije i održavanje te predlaže razvitak mreže ustanova iz svoga djelokruga, prati i potiče razvitak znanosti i tehnologije.

Željka Klanac, bacc. admin. publ.

Viša referentica

Tel: +385 23 689 056

Fax: +385 23 689 054

E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Ured gradonačelnika

Obavlja poslove odnosa s javnošću, protokolarna i prigodna primanja, poslove suradnje s državnim tijelima, jedinicama samouprave, ustanovama i drugim subjektima za potrebe gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća, poslove promidžbe Grada, poslove suradnje Grada s drugim jedinicama samouprave i organizacijama u inozemstvu, administrativne i pomoćne poslove za gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika, obavlja poslove preventivne zaštite od požara i zaštite na radu u okviru gradske uprave. Obavlja sve poslove vezane za održavanja poslovnih prostora gradske uprave i druge poslove vezane za uvjete rada upravnih tijela gradske uprave.

Dragan Župan, mag. oec.

Voditelj Ureda

Tel: +385 23 689 056

Fax: +385 23 689 054

Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Izjava o pristupačnosti

Izjava o pristupačnosti

Grad Obrovac nastoji svoje mrežne stranice učiniti pristupačnima u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 17/19; dalje u tekstu: Zakon) kojim se prenosi Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora (SL L 327, 2.12.2016.).

Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na mrežno sjedište Grada Obrovaca koje se nalazi na adresi https://www.obrovac.hr/

Stupanj usklađenosti

Mrežno sjedište https://www.obrovac.hr/ djelomično je usklađeno sa Zakonom zbog neusklađenosti koje su navedene u nastavku.

Nepristupačan sadržaj

Sadržaj naveden u nastavku je nepristupačan iz razloga:

Slike na naslovnoj stranici nemaju prikladan opis jer trenutna funkcionalnost sustava za objavu stranica unutar navedenog mrežnog sjedišta to ne podržava.

Pojedine poveznice nemaju prikladni opis.

Kontakt obrazac nema odgovarajući opis pristupačan osobama koji koriste čitače ekrana.

Dio postavljenih dokumenata je autorsko djelo trećih strana i nisu dostupni u strojno čitljivom obliku

Grad Obrovac radi na uklanjanju uočenih neusklađenosti. 

Nerazmjerno opterećenje

Za sve neusklađenosti navedene pod točkom a) Grad Obrovac se privremeno poziva na iznimku zbog nerazmjernog opterećenja u smislu članka 8. Zakona.

U skladu s člankom 3. Zakona, PDF datoteke koje su objavljene prije 23. rujna 2018 Grad Obrovac  kvalificira kao arhivu te su one izuzete od primjene Zakona.

Tehnička ograničenja

Tehnička ograničenja trenutne arhitekture sustava onemogućavaju postizanje potpune usklađenosti mrežnog sjedišta Grada Obrovaca sa Zakonom o pristupačnosti, što se očituje u otežanom kretanju osoba s invaliditetom mrežnim sjedištem zbog kompleksnosti stranica i podstranica, u ograničenom broju mogućih načina pretraživanja i složenim postupcima pri unosu materijala.

Podizanje razine pristupačnosti

S obzirom da postojeći sustav nije moguće nadograditi u mjeri kojom bi navedeni nedostaci bili ispravljeni Grad Obrovac će pristupiti izradi novog mrežnog sjedišta https://www.obrovac.hr/ čim za to budu osigurani neophodni uvjeti, a sve u skladu s preporukama za unaprjeđenje pristupačnosti sustava i s ciljem postizanja potpune usklađenosti sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora.

Priprema ove izjave o pristupačnosti

Ova je izjava sastavljena 24.srpnja 2020. godine, prema Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbenom odlukom Komisije (EU) 2018/1523.

Procjena usklađenosti sa zahtjevima pristupačnosti rezultat je samoprocjene Grada Obrovaca.

Izjava je zadnji put preispitana 10. kolovoza 2020.

Grad Obrovac će redovito revidirati ovu izjavu po otklanjanju razloga zbog kojih su pojedini sadržaji bili nepristupačni.

Povratne informacije i podaci za kontakt

Molimo korisnike ovih mrežnih stranica ako primijete neusklađen sadržaj, koji nije obuhvaćen ovom izjavom, da o tome obavijeste Grad Obrovac.

Sve upite vezane uz pristupačnost mrežnog sjedišta Grada Obrovaca  korisnici mogu uputiti putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Postupak praćenja provedbe propisa

Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske je tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti kao i za nadzor nad provedbom Zakona.

U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ovih mrežnih stranica, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..